2011. szeptember 2., péntek

Járólap

Ez most történt néhány órája. Nem kifejezetten nagy dolog, de úgy érzem, Isten közreműködésével történt... Ma fogászatra mentem, mert régen voltam már, és az egyik tömésem úgy éreztem, nem volt teljesen rendben. Valóban így volt, kicserélték. Hát... nem volt kellemes látni, ahogy megint közelednek felém tűvel. El is kezdett jobban verni a szívem. Éreztem, hogy most jön majd az elkerülhetetlen kellemetlen érzés. Aztán végül is nem volt annyira rossz a tömés kicserélése, mint amikor egy eddig betömetlen fogat tömnek, de azért sokkal kellemesebb sem volt. Na mindegy, túl vagyok rajta, és jó az a tudat, hogy most akkor ez rendben van. Úgy jön ide a járólap - és valójában ez a történet lényege -, hogy egy ideje gondolkodok már rajta, hogy a fürdőszobába műpadló legyen, vagy lejárólapozzam... Most műpadló van, de kb 25 év után már ráfér, hogy cserélve legyen. Ma reggel döntöttem a járólapozás mellett.
Tehát, a fogászat után, hogy vigasztaljam magam egy kicsit, úgy döntöttem, veszek valamit - ahogyan ilyen esetben általában szoktam :) Gondoltam, bemegyek a Praktikerbe, megnézem a járólapokat, és ha kitelik abból a pénzből, amit a fő számlámon hagytam, akkor megveszem (ugyanis készpénz most éppen nem igazán volt nálam). A Praktiker felé menet megnéztem mobilon, hogy mennyi van a számlámon, és ez 2537 Ft volt. Nem sok, de egy olcsóbb járólap lehet ki jön belőle. Az üzletben nézegettem a járólapokat. Kék színűt keresgéltem. Volt két választás, az egyiknek a csomag ára 2599, a másik meg még ennél is több picivel. Hát, néhány forinttal több, mint amit szánnék rá. Gondolkoztam rajta, hogy mobilon átutaljak-e pár forintot a takarék számlámról a fő számlámra, de kicsit macerás lett volna; a net is kicsit lassú volt, amikor az egyenleget néztem... Nézegettem, vizsgálgattam a 2 féle járólapot, aztán arra járt egy boltos, és kérdezte tőlem, hogy hova szeretném a járólapot. Mondtam, hogy a fürdőszobába. Aztán kérdezte, hogy kéket szeretnék? (Mivel látta, hogy a kéket nézegettem.) Mondtam, hogy igen. Aztán mondta, hogy ott kicsivel arrébb van leárazva kék színű járólap. Oda vezetett, megmutatta. Mondta, hogy nem tudja miért lett leárazva, nemrég árazták le, és minőségre is jó. A mérete 30 x 30 cm-es, ilyet kerestem. 15 db-os csomagban volt, és pont ennyire is van szükségem. Az ára pedig csomag árra kiszámolva 1606 Ft volt. (A kerekítés miatt csak 1605 Ft;) Egész jól is nézett ki, így hát meg is vettem. Észre vettem rajta azt is, hogy a valódi mérete 29,6 x 29,6 cm, ami talán még előnyösebb is, így biztos nem kell levágni belőle, és valószínűleg pont kitölti az 1,5 m széles fürdőt úgy, hogy a fugázásnak is optimális hézagok lesznek.
Kicsit instabil volt tőle a bicikli, amikor hoztam a csomagtartón. Itthon lemértem, 21 kg. Ez még több is, mint ami csomagot a bicikli túrára vittem. :)
Tehát így jutottam hozzá olcsó és megfelelő járólaphoz, pont akkor, amikor döntésre jutottam, hogy járólapot szeretnék a fürdőszobába. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése