2012. augusztus 19., vasárnap

Hangrögzítés

Szombat reggel volt egy késztetésem, hogy rakjam el a táskámba a hangfelvevőmet is, mert lehet, hogy szükség lesz rá. Elraktam, de elemet nem raktam el hozzá... Gondoltam, ha tényleg szükség lesz rá, akkor lesz elem is, hiszen most úgy sincs rendesen feltöltött elemem. Reggel, amikor sétáltattam a kutyámat, találtam egy tölthető elemet, ami nem is rossz márkájú. Otthon elraktam ezt is a táskámba... És gondoltam, ha már ezt találtam, lehet, hogy tényleg szükségem lesz a hangfelvevőmre, így elraktam a fényképező gépemet is, amiben volt 2 elem plusz még 2 tartalék... Igaz, nem voltak féltöltve rendesen.
Reggel, amikor oda értem, egyből még az udvaron kapom a hírt, hogy most nem lesz, aki magnózni szokott, el tudnám-e vállalni :) Hát persze, de attól függ hogy fel tudom-e venni, hogy jók lesznek-e az elemek. Amit reggel találtam elemet, le volt merülve... De a fényképezőben lévő elemeket variálgatva volt olyan, amik jóknak tűntek. (Tudni kell még ehhez, hogy olyan felvevőm van, ami egy mp3 lejátszó, ami viszonylag jól tud rögzíteni a belső mikrofonjáról, és felturbóztam úgy, hogy az egy db AAA elemen kívül lehet bele rakni további 2 db AA elemet is, hogy sokáig bírja.)
Az elején a töltést jelző ikon 3-ból 3-mat mutatott. A végén már csak 1-et. De kibírta :)
Még fontos tudni, hogy szoktuk kazettára is rögzíteni, de szabad kazetta most nem volt ott.
Kis tapasztalat, de érdekes, hogy hogyan vezetett Isten, hogy mégis fel legyen véve az igehirdetés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése