2011. július 25., hétfő

Így lett munkahelyem

Életemben nagy tapasztalat volt, ahogyan munkahelyet találtam. Ez kb 5 évvel ezelőtt történt. Akkoriban anyagilag nem álltunk jól, és éreztem, hogy szükség lesz rá, hogy rövidesen munkahelyet találjak. A gimi utáni ötödéven tanultam ekkor, már a vége felé voltam. Az volt bennem, hogy az utolsó vizsgám után, már másnap dolgozni szeretnék. Mondtam is másoknak, hogy az utolsó vizsgám után, már egyből dolgozni fogok. Erre az volt a reakció, hogy nem biztos, hogy az olyan egyszerűen fog menni. De volt bennem egy meggyőződés, hogy ennek így kell lennie. Keresgéltem a munkahelyeket, többnyire úgy, hogy interneten néztem, hogy milyen hirdetések vannak. Akkoriban a városi könyvtárban tudtam internethez jutni. Egy nap fél órát lehetett ingyenesen netezni. Próbálkoztam több helyen, de nem volt eredmény. Aztán egyszer, a fél óra utolsó perceiben, még jött egy gondolatom, hogy arra a szóra rá kéne keresnem. Rákerestem, valamit találtam, ami jónak tűnt (nem is olvastam el rendesen a hirdetést, nem emlékszem pontosan a szövegére), gyorsan dobtam rá egy e-mailt. Aztán vissza írtak. Küldtek próba feladatokat, hogy oldjam meg. Megoldottam. És úgy alakult, hogy felvettek. A cégnél volt akkor valami rendezkedés az irodában, így a kezdésem időpontja is érdekesen alakult, és az utolsó vizsgám után már másnap ott dolgoztam. Azóta itt dolgozok. Ez akkor nagy tapasztalat volt nekem, ahogyan Isten gondoskodott rólunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése