2013. szeptember 24., kedd

Nyomtató

Nem is tudom, hol kezdődik a történet... Kezdem talán ott, hogy még régebben írtam egy novellához hasonló néhány oldalas írást. Újra és újra időnként előjön bennem a gondolat, hogy kezdeni kéne ezzel valamit. Egy ismerősömnél, aki nyomdában dolgozik, érdeklődtem egyszer, hogy mennyiért lehetne kinyomtatni nagyobb példányszámban. De egyelőre még nem szántam rá magam, és kicsit drágának tűnt, és ő is mondta, hogy vannak olcsóbb helyek is.
Nem olyan régen állt össze bennem egy gondolat... Ennek az volt az előzménye, hogy egyszer nagyon régen a közeli Lidl-ben láttam egy papírvágót (olyan nagy fém lap, vonalzókkal, rajta egy karos vágó késsel), és nagyon gondolkodtam rajta, hogy meg kéne vennem. De minek vegyem meg, hiszen mire is használnám igazából? Nem vettem meg. Aztán pár hónapja egy leárazós sátorban a Lidl előtt megint láttam azt a papírvágót leakciózva, és akkor is nagyon elgondolkodtam rajta, de akkor sem vettem meg, meg amúgy nem is nagyon volt akkor "felesleges" pénzem, amit szívesen rá szántam volna. És néhány hete (vagy hónapja) történhetett, hogy a Penny Market előtt volt egy leárazós sátor, ahol tűzőgépet láttam, ami nagyobb méretű, és lehet vele pl füzetet is összekapcsozni. Nem is emlékeztem pontosan rá, hogy a Penny-nél láttam ezt, csak valamire emlékeztem halványan, meg hogy akkor is gondolkodtam, hogy lehet, hogy meg kéne vennem, de igazából nem tudom, mire használnám... (Lehet, hogy nem a Penny-nél volt ez, nem emlékszem biztosan rá.) És persze nem vettem meg.
Tehát újra gondolkozni kezdtem, hogy ki kéne nyomtatnom az írásomat... viszont már volt ez a 3 eset a papírvágókkal és a tűzőgéppel, és emiatt az az ötletem lett, hogy lehetséges, hogy akár magam is meg tudnám oldani, talán nincs is szükség nyomdára?
Imádkoztam Istenhez, hogy akkor adjon nekem egy lézer nyomtatót ehhez. (a tintasugaras nyomtatóm nemrég múlt ki) Lett egy ötletem, hogy a munkahelyen lehetséges, hogy akadna egy felesleges nyomtató, és meg is kérdeztem másnap. Azt a választ kaptam, hogy valószínűleg fog akadni, megnézi.
Még nincs befejezve a történet, de mindenesetre érdekes esemény, hogy a hét végére már vittem haza a nyomtatót, és nem kellett érte fizetnem semmit, csak egy kis egyszerűbb plusz munkáért cserébe megkaptam. (ez volt kb 1 hete) Egész szépen nyomtat, és úgy néztem, hogy az utángyártott toner egész olcsó bele.
Még hátra van a tűzőgép megoldása, meg a papírvágó, bár egy egyszerűbb fajta papírvágó akad a közelben, és a tűzőgép megoldására is van már valamiféle ötletem - de ez még folyamatban van, és még várom, hogy valóban megoldódjanak ezek is. Meg persze az írásomat is még át kell néznem, és kijavítgatni benne a nem tökéletes részeket. Folyt. köv... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése