2011. augusztus 21., vasárnap

Ki vagyok?

Amikor kicsi voltam, nem foglalkoztatott ez a gondolat, azt gondoltam, tudom ki vagyok. Tellt az idő, és kezdtem rájönni, hogy nem ismerem magam, tehát nem tudom ki vagyok. Kezdtem kiismerni magam, és Istenre is egyre jobban rátalálni, így egyre jobban rájöttem, hogy ki vagyok. Rájöttem, hogy ez nem jó így! Istenre van szükségem, hogy más legyek. Haladt tovább az idő, és most azt kezdem észrevenni, hogy ismét nem tudom, hogy ki vagyok :) Azt veszem észre, hogy bizonyos esetekben nem ismerek magamra, vagyis változok :)

2 megjegyzés:

  1. Most én is így vagyok, Istenre bízom magam, hogy Ő alakítson át lelki képmására. Jó változni. :)

    VálaszTörlés
  2. Igen :) És ha még nem is szabadultunk meg mindentől, amit kárnak ítéltünk, idővel a változást mégis érzékelhetjük. Ez talán olyan, mint a víz, ami ha lassú is, de idővel biztosan partot mos.

    VálaszTörlés